Chicken Invaders Memes V2

a wild line of text appeared!
image

1 Like

Where

ea version 77-79

no context


tung
9 Likes

1 Like




12 Likes

lmao.

1 Like


Later…

1 Like

Oh ho ho! I’ve just dissed someone, I’m so cool!
Why.

2 Likes

7 Likes

If you got it, then you definitely have a crap connection.

8 Likes

Credits from @WormholeTraveller

11 Likes

@2sN vs @christian_f be like:

1 Like

The result will be that if @2sN wins, he will leave @christian_f, but if @christian_f wins he will kill @2sN.

1 Like

PicsArt_۰۵-۰۴-۱۱.۳۳.۰۲


PicsArt_۰۵-۰۲-۱۲.۵۴.۳۵
This is in vector 2 game. I don’t believe. How is this possible? :joy:

4 Likes

He usually wins so :wink:

2 Likes

Just leave 2sN alone bruh, he can do what he wants to, as long as it’s not against the ToS.

5 Likes

What if that also happens to me tho

1 Like

GigaSlob

gttop:can i kill you?
slob god:no
*proceed to shit on my ship and i exploded

(slob god punish me)

10 Likes